خانه » همه » خبر » حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

دانلود کتاب های امتحان شده

حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

بازی امشب پرسپولیس و شهرخودرو در شرایطی با برتری سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید که حکم سقوط مشهدی‌ها نیز در همین بازی و در فاصله یک مسابقه مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر امضاء شد تا تیمی که از ابتدای فصل با مشکلات و شرایط عجیبی مواجه بود، به لیگ یک برود.

حامد لک که در دیدار مقابل شهرخودرو با وجود دریافت یک گل، واکنش‌های تماشایی داشت و بارها مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس و حفظ برتری سرخ‌پوشان شد، در پایان این بازی دست به اقدام جالبی در زمین چمن ورزشگاه آزادی زد.

حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

دروازه‌بان با تجربه پرسپولیس پس از دیدار مقابل شهرخودرو بدون اینکه خوشحالی انجام بدهد، به سمت بازیکنان مشهدی و تعدادی از همبازیان سابق خود ازجمله میلاد فراهانی رفت و به آنها دلداری داد.

شهرخودرو به قول داوود سیدعباسی یک تیم بی‌کَس بود که از ابتدای فصل حتی اجازه بازی در ورزشگاه خانگی خود در مشهد را نداشت و تداوم این روند اسف‌بار کاری کرد تا این تیم با وجود نمایش شایسته در دور برگشت و به‌ویژه بازی پایاپای مقابل پرسپولیس در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، سقوط کند.

بازیکنان شهرخودرو تا دقایقی پس از پایان دیدار با پرسپولیس در زمین آزادی مانده بودند و اشک می‌ریختند که حامد لک به سمت آنها رفت و به آنها دلداری داد.

حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

251 251

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها