شرکت چینی EaseUS، یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه‌ی تولید نرم‌افزارهای کاربردی ویندوز محسوب می‌شود که تاکنون نرم‌افزارهای مختلفی در زمینه‌ی بازیابی اطلاعات حذف شده، پشتیبان‌گیری از اطلاعات سیستم و فایل‌ها، مدیریت پارتشین‌ها و فضای هارد درایو، تبدیل ویدیو به GIF و… تولید کرده است.

 

نرم‌افزارهای EaseUS معمولاً در دو نسخه‌ی رایگان و پولی منتشر می‌شوند اما از تاریخ 21 مرداد الی 10 شهریور 1395 به مناسب 12 سالگی این شرکت، EaseUS شماری از نسخه‌های پولی نرم‌افزارهای خود را به طور کاملاً رایگان در دسترس کاربران قرار داده است.

 

در این این فرصت 20 روزه، 4 نرم‌افزار این شرکت در بازه‌های زمانی 5 روزه جهت دانلود در دسترس قرار می‌گیرند، به طوری که در هر 5 روز دانلود رایگان یک نرم‌افزار فعال می‌شود.

 

نخستین نرم‌افزار EaseUS Partition Master Pro 10.8 است. این نرم‌افزار که قیمت عادی آن 39.95 دلار است یک نرم‌افزار All-In-One برای مدیریت پارتیشن‌ها و هارد درایو محسوب می‌شود که شامل سه ابزار اصلی است: مدیریت پارتیشن‌، کپی دیسک و پارتیشن‌ و بازیابی پارتیشن.
 

در 5 روز دوم، قادر به دانلود Wise Care 365 Pro همراه با لایسنس 6 ماهه‌ی آن خواهید بود که قیمت عادی آن 29.95 دلار است. به وسیله‌ی این نرم‌افزار می‌توانید رجیستری ویندوز و فایل‌های اضافی را از روی رایانه‌ی شخصی خود پاک‌سازی کنید. همچنین حریم خصوصی خود را امن‌تر کرده و رایانه‌ی خود را ایمن‌تر کنید.
 

در 5 روز بعدی، امکان دریافت EaseUS Todo Backup Home 8.6 فراهم می‌شود که به طور عادی 29 دلار قیمت دارد. این نرم‌افزار پشتیبان‌گیری محبوب، از سیستم و داده‌های در برابر خرابی‌های احتمالی محافظت می‌کند و به ایجاد نسخه‌ی پشتیبان از آن‌ها می‌پردازد. امکاناتی که این نرم‌افزار فراهم می‌کند شامل پشتیبانی‌گیری و بازیابی با یک کلیک، پشتیبان‌گیری از فایل‌ها، پشتیبان‌گیری از پارتیشن و دیسک، پشتیبان‌گیری از ایمیل Outlook و… است.
 

و در نهایت نرم‌افزار Video to GIF Converter که 29.90 دلار قیمت عادی آن محسوب می‌شود. این نرم‌افزار (ترفندستان) امکان تبدیل ویدیوهای کوتاه به تصاویر متحرک GIF را با چند کلیک فراهم می‌‌کند.
 

علاوه بر این‌ها، به مناسبت 12 سالگی EaseUS، این شرکت یک مسابقه‌ی طراحی لوگو نیز برپا کرده است که کاربران علاقه‌مند به گرافیک می‌توانند به طراحی لوگوی این شرکت بپردازند. به 5 نفر برنده کارت هدیه‌ی 40 دلاری اهدا می‌شود.

 

برای دریافت نرم‌افزارها، مشاهده‌ی جزئیات بیشتر و همچنین شرکت در مسابقه‌ی طراحی لوگو می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.easeus.com/campaign/anniversary-campaign-2016.php

برای دریافت هر نرم‌افزار بر روی Get It Now کلیک کنید. بلافاصله لایسنس اختصاصی شما به همراه لینک دانلود نرم‌افزار پدیدار می‌شود.
همچنین فرصت باقی‌مانده از دریافت نرم‌افزار نیز در این صفحه قابل مشاهده است.