خانه » همه » خبر » درویش: مشکلی برای تمدید با سرلک و ترابی وجود ندارد!

دانلود کتاب های امتحان شده

درویش: مشکلی برای تمدید با سرلک و ترابی وجود ندارد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرعامل پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با ترابی، سرلک و… گفت: قرار شده هماهنگ کنیم آقای گل‌محمدی بازیکنانی که می‌خواهند؛ هماهنگ کنند و بیایند باشگاه برای تمدید.

او در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی لیستی به او نداده؟ اظهار داشت: در حال پیگیری لیستی که دادند؛ هستیم.

درویش درباره قراردادهای دوران انصاری‌فرد عنوان کرد: نامه استوکس رسید و باید ۸۶۶۰۰ دلار بدهیم و چند روز فرصت داریم. ما با آقای انصاری‌فرد ملاقات هم کنیم، احکام تغییر نخواهد کرد. حکم دادگاه CAS هم رسیده و باید هرچه زودتر پرداخت کنیم. ما تا جایی که می‌توانیم باید از این حقوق دفاع کنیم.

وی در خصوص پرداختی به بازیکنان گفت: ظرف چند روز آینده پرداختی‌هایی را خواهیم داشت.

رضا درویش راجع به گرفتن مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: همین پرونده‌ها باعث نگرفتن مجوز حرفه‌ای شد. رادو فرصت دارد و ربطی به مجوز ندارد اما مثلا باشگاه بلژیکی که یک قسط را دادیم و یک قسط را هم امروز خواهیم داد و دیگری را هم ظرف ماه آینده می‌دهیم. برنامه ریزی کردیم که این‌ها را با پولی که از سهام خواهد آمد، پرداخت کنیم.

مدیرعامل سرخ‌پوشان درباره زمان استفاده از پول مربوط به بورس گفت: پول در باشگاه است اما مراحل قانونی برای برداشت وجود دارد.

او راجع به بحث آکادمی و ادامه حضور محسن خلیلی عنوان کرد: ما روی فرد کار نداریم و روی برنامه هستیم. همه پرسپولیسی هستند و پرسپولیس چیزی که زیاد دارد، پیشکسوت غنی است. ما از همه برنامه خواستیم و برنامه‌ای که مورد رضایت هیئت مدیره باشد؛ استفاده خواهیم کرد.

نتایج دست سرمربی نیست و یک فرآیند است. مربی و بازیکن و مدیر باید دست به دست هم بدهند که نتیجه را رقم بزنند. تا اینجا هم شاید در یکی دو بازی نتوانستند آنچه شایسته است؛ به آن برسند اما باوجود مشکلات و بازیکنان آسیب دیده، نتایج خوبی گرفتند و مطمئن باشید بعد از این بهتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها