قصد داریم تا هم‌اکنون یک ترفند بسیار جالب و کاربردی را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این ترفند و دریافت فایل‌های رجیستری که برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید تنها با راست‌کلیک بر روی آیکن Computer (یا My Computer و یا This PC در نسخه‌های دیگر ویندوز) در صفحه Desktop خود به تمامی قسمت‌های اصلی ویندوز همانند Search،Disk Cleanup،Control Panel،Registry،Services،System Restore،Logoff،Shutdown،Resart و بسیاری از موارد کاربردی دیگر دسترسی داشته باشید. این عملیات همگی از طریق فایل‌های رجیستری قرار داده شده صورت می‌گیرد. این ترفند و دریافت و اجرای فایل‌ها را جداً به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که به سادگی و با یک راست‌کلیک می‌توانید تمام بخش‌های مهم ویندوز خود را پیش رو داشته باشید!

این ترفند بر روی کلیه‌ی نسخه‌های ویندوز قابل انجام است.

ابتدا دقت کنید:
هر یک از فایل‌های رجیستری مربوطه را با استفاده از لینک دانلود داده شده دریافت کنید، سپس هر یک را اجرا نمایید و به سوالی که از شما پرسیده می‌شود پاسخ Yes دهید. بلافاصله تغییرات اعمال می‌شود و می‌توانید با راست‌کلیک کردن بر روی Computer تغییر را مشاهده کنید.

افزودن Search،Registry،System Restore،Services،Log Off،Reboot،Shutdown،Device Manager،Control Panel،Add/Remove Programs به منوی راست‌کلیک Computer

http://www.tarfandestan.com/files/MajorControl[Tarfandestan.com].reg

افزودن Drive Cleanup به منوی راست‌کلیک Computer

http://www.tarfandestan.com/files/DriveCleanup[Tarfandestan.com].reg

افزودن Event Viewer به منوی راست‌کلیک Computer

http://www.tarfandestan.com/files/EventViewer[Tarfandestan.com].reg

 

دقت کنید اگر هنگام وارد نمودن آدرس دریافت فایل‌ها در مرورگر، به جای دانلود، کدها نمایش داده شد، کافی است با فشردن Ctrl+S اقدام به ذخیره فایل کنید.