خانه » همه » مذهبی » راهپیمایی روز قدس- دفاع از اسرائیل- زیبا کلام

دانلود کتاب های امتحان شده

راهپیمایی روز قدس- دفاع از اسرائیل- زیبا کلام


راهپیمایی روز قدس- دفاع از اسرائیل- زیبا کلام

۱۳۹۸/۰۳/۱۲


۴۵۶ بازدید

یکی از روشنفکران(صادق زیبا کلام)،پس از راهپیمایی روز قدس گفت:”خوب است حکومت به طرفداران اسرائیل نیز فرصتی بدهد برای راهپیمایی تا ببینیم آن ها چند نفرند!؟”آیا این حرف غلط است؟چرا؟

یکی از مسائل اساسی که پیرامون برگزاری راهپیمایی وجود دارد اینست که در چارچوب اصول قانون اساسی و در راستای تحقق اهداف آن باشد. راهپیمایی روز قدس در راستای تحقق اهداف و ارزش های جامعه اسلامی، اصول انسانی، تأمین امنیت و منافع ملی، و عمل به اصول و وظایف متعدد قانون اساسی پیرامون سیاست خارجی کشورمان است که مورد پذیرش اکثریت جامعه قرار گرفته و مبنای اداره کشور در فرایندهای مختلف داخلی و خارجی است. اما راهپیمایی در دفاع از اسرائیل نه انسانی بوده، نه دینی، نه قانونی و نه در راستای تأمین منافع و امنیت ملی، بلکه کاملا مغایر با این اصول مهم است.از آقای زیبا کلام و همفکران آنان باید پرسید کسانی که مخالف نابودی اسرائیل هستند چه دلیل و منطق قابل قبولی برای این دیدگاه خود دارند؟از آنجا که اساس موجودیت رژیم صهیونیستی بر پایه تجاوز و غصب استوار شده است ، دفاع از موجودیت اسرائیل نادیده گرفتن حق مردم فلسطین و رسمیت بخشیدن به تجاوز و سلطه جویی است که با وجدان انسانی ناسازگار است.
به چه ملاک و چه منطقی می توان حق مردم فلسطین را نادیده گرفت و به تجاوز و سلطه جویی رسمیت بخشید. همچنین برگزاری چنین راهپیمایی به منزله تأیید تمامی ئوطئه های آشکار و مخفی رژیم صهیونیستی بر علیه منافع و امنیت ملی کشورمان است.
از آقای زیبا کلام باید پرسید آیا در رژیم صهیونیستی اجازه داده می شود که مخالفان این رژیم راهپیمایی کنند و موجودیت این رژیم را زیر سوال ببرند که جمهوری اسلامی چنین اجازه ای را بدهد اگر این کار بیانگر آزادی است چرا چنین نسخه ای را برای این رژیم جعلی تجویز نمی کنند؟
ضمن اینکه آقای زیبا کلام و همفکران وی بر خلاف توهم و ادعاهای مطرح شده ، تعداد چندانی را تشکیل نمی دهند و بی تردید سرافکندگی وخجالت وی را بدنبال خواهد داشت. حضور پر شکوه مردم روزه دار در دفاع از آرمان فلسطین بیانگر این نکته است.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها