در بازی Sims 3 یکی از اصلی‌‌ترین نیازهای کاراکترهای بازی، «خوابیدن» است تا به وسیله آن انرژی هر Sim بازیابی شود. اما مشکلی که وجود دارد این است که زمان خوابیدن طولانی است به ویژه اگر تختی که کاراکتر بر روی آن می‌خوابد قدیمی و ناراحت باشد! در این ترفند قصد داریم به معرفی 3 راه به جز خوابیدن بپردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نیازِ به خوابیدن را برطرف کنید.

برای این کار می‌توانید از سه راه مختلف استفاده کنید:

خوردن قهوه: با این کار تا 3 ساعت Moodlet منفی شما پاک شده و یک Moodlet مثبت اضافه می‌شود. البته دقت کنید بعد از 3 ساعت نه تنها Moodlet منفی برمی‌گردد بلکه یک Moodlet منفی 3 ساعته‌ی دیگر هم اضافه می‌شود. به همین دلیل این روش چندان توصیه نمی‌شود. بدین منظور لازم است از بخش خرید لوازم آشپزخانه، یک قهوه‌جوش برقی بخرید و با انتخاب آن، نوع قهوه را انتخاب کنید.

ورزش کردن: برای این کار باید یک وسیله‌ی ورزشی بخرید (ترفندستان) و بر روی آن تمرین کنید. اگر تمرین را قطع نکنید و بگذارید Sim شما کاملاً ورزش کند یک Moodlet مثبت به نام Pumped اضافه می‌شود که اگر خواب هم کم بشود Moodlet منفی آن نمایش داده نمی‌شود. اگر این اتفاق رخ نداد و Moodlet نمایش داده نشد این کار را مجدد تکرار کنید.

چرت زدن: این روش بهترین روش به جای خوابیدن است. بعد از این کار تا 5 ساعت Moodlet منفی شما پاک شده و یک Moodlet مثبت اضافه می‌شود. بعد از 5 ساعت نیز Moodlet منفی برمی‌گردد. برای این کار بر روی تخت، کاناپه و یا حتی نیمکت پارک کلیک کرده و گزینه Nap را انتخاب کنید.