خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » روش های از شیر گرفتن کودک چه می باشند؟

دانلود کتاب های امتحان شده

روش های از شیر گرفتن کودک چه می باشند؟

سؤال روز سیصد و سی و دوم تولد

روش های از شیر گرفتن کودک چه می باشند؟

مادران به چندین روش می توانند فرزند خود را از شیر بگیرند که در این مقاله به بعضی از آنها اشاره شده است.


روش های از شیر گرفتن کودک چه می باشند؟

از شیر گرفتن باید به مرور زمان انجام شود، به این دلیل که مادر و کودک بتوانند خود را به لحاظ جسمی و عاطفی با این تغییرات سازگار سازند. یکی از روش های انجام این کار حذف یک نوبت تغذیه در هفته است تا زمانی که کودک بتواند تمام نوبت های تغذیه خود را از شیشه شیر یا لیوان دریافت کند. چنانچه قصد دارید از شیر پمپاژ شده خود به کودک بدهید، لازم خواهد بود جهت حفظ مقدار شیرتان آن را به طور مرتب بدوشید. اگر در حال از شیر گرفتن کودک هستید، کاهش اندک اندک نوبت تغذیه می تواند به گرفتگی سینه کمک کند.
 
می توانید با قطع کردن نوبت تغذیه نیمروز شروع کنید، زیرا کوچکترین و ناخوشایندترین نوبت، مخصوصاً برای مادران شاغل به حساب می آید. بسیاری از مادران آخرین نوبتی که قطع می کنند نوبت پیش از خواب است، زیرا به نوعی پیوند عاطفی مادر و فرزندی به شمار می رود.
 
بعضی از مادران تصمیم گیری در مورد زمان از شیر گرفتن را به فرزند خود واگذار می کنند. کودکانی که روزانه سه وعده غذای جامد (به علاوه میان وعده) دریافت می کنند، معمولاً تمایل تغذیه از شیر مادر در آنها کمتر و کمتر می شود. در این وضعیت، شیر مادر به خاطر کاهش تقاضا خشک می شود و او برای ادامه جریان داشتن شیر نیاز به دوشیدن شیر خود دارد. در صورتی که تغذیه کودک شما از شیرتان کمتر شده است، مطمئن شوید که به اندازه کافی شیر خشک غنی شده از آهن دریافت می کند. در خصوص مقدار دریافت با پزشک او مشورت کنید.
 
چنانچه کودک شما قبل از 1 سالگی از شیر گرفته می شود، یا متوجه شده اید که به قدر کافی شیر تولید نمی کنید، لازم خواهد بود به او شیر خشک بدهید. با پزشک مشورت کنید تا ببینید چه نوع شیر خشکی مناسب کوچولوی شما است.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها