دریافت روزانه پیام‌های بانکی، تبلیغاتی و غیره ممکن است باعث ایجاد بی‌نظمی در اپ Messages شما شود. و باعث شود که نتوانید یک مکالمه را از میان آن‌ها به راحتی پیدا کنید. بنابراین می‌توانید از ویژگی مکالمه‌های پین شده‌ی معرفی شده در iOS 14 و iPadOS 14 برای دسترسی به مکالمات مورد علاقه خود در بالای اپ Messages استفاده کنید.

 

اپلیکیشن جدید Messages درiOS 14 ، iPadOS 14 و بالاتر به شما امکان می‌دهد تا حداکثر ۹ مکالمه را پین کنید تا در بالای پیام‌ها قرار بگیرند. برای این کار چند روش وجود دارد.

 

ساده‌ترین راه برای پین کردن پیام‌ها، باز کردن اپ Messages و سپس کشیدن انگشت خود از روی پیام موردنظر به سمت راست برای ظاهر شدن دکمه Pin است. با ضربه زدن روی نماد Pin مکالمه در بالای صفحه پین می‌شود.

 

 

همچنین می‌توانید از صفحه اصلی اپلیکیشن Messages روی یک گفت‌گو ضربه بزنید و نگه دارید، تا پیش‌نمایش آن به‌همراه گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی آن ظاهر شوند. از اینجا بر روی گزینه Pin به‌همراه نام مخاطب برای پین کردن مکالمه ضربه بزنید.

 

 

برای خارج کردن مکالمه پین شده از حالت پین، در صفحه اصلی اپ Messages روی تصویر مکالمه پین شده ضربه بزنید و نگه دارید، تا گزینه‌های سفارشی‌سازی ظاهر شوند.

 

 

از اینجا بر روی گزینه Unpin به‌همراه نام مخاطب ضربه بزنید.

 

 

همچنین می‌توانید چندین مکالمه را به‌طور همزمان پین کنید و از حالت پین خارج کنید. برای انجام این کار، بر روی دکمه Edit از نوار ابزار بالا ضربه بزنید.

 

 

در اینجا بر روی گزینه Edit Pins ضربه بزنید.

 

 

اکنون، روی نماد Pin در کنار گفت‌گوی موردنظر ضربه بزنید تا آن را پین کنید.

 

 

و وقتی گفت‌گو را در بالای اپ Messages پین کردید، می‌توانید برای خارج کردن آن از حالت پین، روی نماد – در کنار گفت‌گو ضربه بزنید.