خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » سریع‌ترین موتور جستجوگر خبر پارسی

دانلود کتاب های امتحان شده

سریع‌ترین موتور جستجوگر خبر پارسی

در عصر ارتباطات امروز رسانه‌های بسیاری وجود دارد که ما را از آخرین اتفاقات سراسر ایران و جهان آگاه می‌سازد. شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و روزنامه‌ها جزو رسانه‌های سنتی هستند که قادر به پوشش لحظه‌ای اخبار نیستند، اما سایت‌های خبری امروز بصورت آنلاین آخرین رویدادهای تمام جهان را پوشش می‌دهند. همچنین شبکه‌های اجتماعی رسانه‌های مدرنی هستند که اتفاقات و اخبار در آنها بصورت خودجوش توسط خود مردم منتشر می‌شود.

اما اکنون دیگر نکته مهم، امکان دریافت اطلاعات و اخبار بصورت آنلاین نیست، زیرا این موضوع دیگر بدیهی است و حالا موارد دیگری اهمیت پیدا کرده است؛ مثلا امکان دریافت اخبار معتبر، امکان دریافت خبر از رسانه‌هایی با دیدگاه‌های سیاسی متفاوت و البته امکان دریافت اخبار در زمینه‌های متنوع است. به عنوان نمونه برخی از سایت‌های خبری، اخبار را با رویکرد سیاسی دلخواه خود منتشر می‌کنند، درصورتی که ما بدنبال اصل خبر هستیم! یا اینکه ما تنها بدنبال رصد اخبار سیاسی و حوادث نیستیم و سایر اخبار در زمینه‌های ورزشی، تکنولوژی، پزشکی و اجتماعی نیز برای ما مهم است.

بنابراین امروزه سایت‌های موتور جستجوی خبر اهمیت بالایی پیدا کرده‌اند و مردم می‌توانند در این سایت‌ها تنوع بسیار بالایی از انواع خبر که توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده دنبال کنند.

موتور جستجوگر خبر 24

سایت خبر24 ( khabare24.com ) به عنوان سریع‌ترین موتور جستجوگر خبر پارسی توانسته بصورت آنلاین و لحظه به لحظه، آخرین اخبار را در زمینه‌های متنوعی از خبرگزاری‌های معتبر جستجو کند و به ما امکان رصد مهمترین و داغ ترین اخبار ایران و جهان را بدهد.

هدف جستجوگر خبر24 جمع آوری آخرین اخبار از وب‌سایت‌های متنوع خبری و ارائه آن به بازدیدکنندگان به صورت یکجا و فارغ از هرگونه جهت‌گیری معمول سیاسی به منظور آسان‌سازی دسترسی آنها به اخبار و همچنین صرفه‌جویی در وقت آنها است. کاربران قادر خواهند بود به آخرین دیدگاه‌های جناح‌های مختلف سیاسی، آخرین رویدادهای بین‌المللی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و … دسترسی داشته و از آنچه در پیرامون آنها اتفاق می‌افتد مطلع باشند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها