خانه » همه » مذهبی » سلام اینکه در دوران ظهور امام زمان سلام الله علیه ، همه ی مردم روی زمین به اسایش و امنیت و صلح و صفا میرسند بسیار خوب، اما این فواید چرا تنها به مردم اخر الزمان میرسد؟! در حالی که پیش از ان میلیاردها انسان در دنیا امده و رفته اند که حتی روی اسایش و ارامش را هم ندیدند و تحت انواع ظلم و ستمها و سختی ها و بدبختی ها بوده اند….چرا تنها مردم اخرالزمان از برکات وجودی زمان ظهور برخوردار میشوند؟ پس بقیه ی ادمها ی قبل از ظهور چه میشوند؟ با رجعت هم که همه ی مردم گذشته برنمیگردند قطعا….پس این ظهور چگونه هست که فایده اش برای عده ای محدود از انسانها در کل عالم بشریت هست؟!!!!

دانلود کتاب های امتحان شده

سلام اینکه در دوران ظهور امام زمان سلام الله علیه ، همه ی مردم روی زمین به اسایش و امنیت و صلح و صفا میرسند بسیار خوب، اما این فواید چرا تنها به مردم اخر الزمان میرسد؟! در حالی که پیش از ان میلیاردها انسان در دنیا امده و رفته اند که حتی روی اسایش و ارامش را هم ندیدند و تحت انواع ظلم و ستمها و سختی ها و بدبختی ها بوده اند….چرا تنها مردم اخرالزمان از برکات وجودی زمان ظهور برخوردار میشوند؟ پس بقیه ی ادمها ی قبل از ظهور چه میشوند؟ با رجعت هم که همه ی مردم گذشته برنمیگردند قطعا….پس این ظهور چگونه هست که فایده اش برای عده ای محدود از انسانها در کل عالم بشریت هست؟!!!!

تمامی فرق اسلامی بر حاکمیت و گسترش عدل و داد بوسیله امام عصر روحی فداه، اجتماع و اتّفاق نموده‌اند . از ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در آخرالزّمان همه انتظار یک قیام روحانی جهانی و بر پایی عدالت اجتماعی در سایه نظام جهانی مبتنی بر ایمان به خدا و احکام دین اسلام را برقرار سازد. دنیا را از چنگال ستمکاران و جبّاران نجات بخشد.
پیروی مردم از شایسته‌ترین فرزندان حضرت رسول الله صلی الله علیه و آله در برپایی آیین توحید و رسم برادری ، مساوات و عدالت اسلامی ، بشر را از نعمت آسایش بهره‌مند ساخته و موجبات تفرقه و محرومیّت و ناکامی را از میان برمیدارد.
این وعدۀ الهی و تخلّف‌نا‌پذیر است. دنیا به طرف آن عصر درخشان در حرکت است، سیر زمان، گردش دوران هر دم بشر را به چنین روزگاری نزدیک‌تر می‌سازد.
با توجه به مقدمات یاد شده امروز میتوان مدعی شد بشریت روش زندگی خود را برای جامعه آرمانی نمیخواهد تغییر دهد . به نوعی مقاومت و مبارزه با ظالم برای بشر امروزی تعبیر به سرسختی و ارتجاع شده است.
همه رنج بشریت ناشی از انتخابها و رفتارهای اوست. کدام انسان سر منشاء سرطانها را نمیشناسد !؟ کدام انسان رنج خود را بر راحت دیگران ترجیح میدهد ؟ زندگی پر از رنج و ناراحتی را بر رفاه و آسایش خود ترجیح داده و به تغییردهندگان میتازد.مانند مسافری که در جهت خلاف مقصد به شتاب حرکت نموده و متوقع رسیدن به مقصد باشد و شاکی از نرسیدن بدان است!

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها