خانه » همه » مذهبی » شعار مرگ بر آمریکا و علم و تکنولوژی آمریکایی

دانلود کتاب های امتحان شده

شعار مرگ بر آمریکا و علم و تکنولوژی آمریکایی


شعار مرگ بر آمریکا و علم و تکنولوژی آمریکایی

۱۳۹۸/۰۸/۱۳


۴۵۴ بازدید

چرا میگوییم مرگ بر امریکا ؟ مگر این همه مردم از کشور ما به علت کمبود امکانات ایران، در امریکا در حال تحصیل نیستند ؟ و مگر بسیاری از محصولات همانند دارو در امریکا ساخته نمیشود و بعد به اینحا فرستاده میشود ؟

دانشجوی محترم ضمن تشکر از تماس شما با این مرکز، به نظر می رسد علت طرح این سوال تصور نادرستی باشد که از علت شعار «مرگ بر آمریکا»ی ملت ایران در ذهن شما ایجاد شده است، در واقع، این شعار ربطی به علم، پیشرفت و حتی مردم آمریکا ندارد و اگر علت و فلسفه اصلی این شعار مشخص شود شما هم درخواهید یافت که این شعار، یک عکس العمل طبیعی به سیاست های ظالمانه و استکباری دولتمردان حاکم بر این کشور است و ربطی به علم، دانش، پیشرفت، تکنولوژی و یا مردم این کشور ندارد. به عبارت دیگر، ما با این شعار در صدد نفی و طرد علم و تکنولوژی که آمریکا نیز بهره های فراوانی از آن را دارد نیستیم، بلکه به دنبال محکوم کردن سیاست هایی هستیم که دست بر قضا، یکی از آثار آن، ممانعت از ورود علوم و تکنولوژی به کشور و تلاش برای محروم کردن کشور ما از دست یابی به قله های علم و فناوری می باشد که این کار از طریق تحریم های گسترده بر علیه کشورمان، جلوگیری از صدور فناوری های نوین به ایران، همکاری در ترور دانشمندان کشورمان، ممانعت از تبادل علمی میان نهادهای علمی ایران با کشورهای دیگر، دستگیری و زندانی کردن دانشمندان کشورمان به بهانه های واهی در خاک این کشور و … صورت می گیرد.
بنابر این همچنان که رهبران نظام بارها اعلام کرده اند ما با مردم آمریکا دشمن نیستیم، بلکه سر دادن شعار مرگ بر علیه آمریکا نشانه خشم ملت علیه سیاست هاى استکبارى و ظالمانه آمریکا مى باشد و علاوه بر آن حاوى این پیام براى مردم آمریکا است که بدانند دولتمردان آنها حیثیت و اعتبار بین المللى شان را لکه دار کرده اند، لاجرم بکوشند که با دقت در انتخاب رهبرانشان و اعتراض به عملکردها آنان موجبات تغییرات اساسى در سیاست خارجى ایالات متحده پدید آورند، چرا که ابعاد توطئه و جنایت آمریکایی ها بر علیه ملت بزرگ ایران به اندازه ای است که چنین شعار دادنی هایی حداقل واکنش هایی است که در برابر آن صورت می گیرد که بخشی از این اقدامات و جنایت ها عبارتند از:
1- کودتاى آمریکایى، انگلیس 28 مرداد 1332. 2- لغو قراردادهاى تسلیحاتى با ایران بعد از انقلاب. 3- حمایت از تجزیه ایران. 4- پشتیبانى از تروریسم بر ضد انقلاب اسلامى. 5- جاسوسى دیپلمات هاى آمریکایى و تلاش آنها جهت براندازى نظام. 6- توقیف اموال ایران در آمریکا. 7- تحریم کامل اقتصادى و… 8- حمله نظامى در ماجراى طبس. 9- کودتاى نوژه. 10- حمایت آشکار آمریکا در جنگ از عراق و مداخله در جنگ به نفع عراق که تنها یکى از آنها سرنگونى هواپیماى مسافربرى ایران بر فراز آبهاى خلیج فارس و کشتن صدها مسافر آن بود.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها