خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت خانه در مهرشهر کرج

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت خانه در مهرشهر کرج

فرارو– خرید خانه در مهرشهر کرج می‌تواند از گران‌ترین نقطه تهران هزینه بیشتری داشته باشد. واحدی ۲۰۸ متری در فاز یک مهرشهر ۱۶.۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود. یعنی تقریبا متری ۷۹ میلیون تومان درحالی که طبق آمار‌های رسمی در منطقه یک تهران متوسط قیمت مسکن به متری ۷۴ میلیون تومان رسیده است. امکانات خاصی مثل نگهبان ۲۴ ساعته، روف گاردن، سونا، استخر و جکوزی باعث شده تا ۱۶.۵ میلیارد تومان برای فروش این واحد درنظر گرفته شود وگرنه خرید خانه در مهرشهر کرج گاهی کمتر حدود ۵۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود. مثل واحد ۶۰ متری با یک اتاق خواب در فاز دو که حدود ۱۰ سال از سن آن می‌گذرد و بدون پارکینگ و آسانسور فروخته می‌شود.

خرید خانه یکخوابه در مهرشهر کرج

به گزارش فرارو، خرید خانه در مهرشهر کرج برای آپارتمان‌های یکخوابه گاهی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود. آپارتمانی ۶۰ متری در بلوار امام خمینی واقع در فاز دو مهرشهر ۴۶۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان. ۹ سال از سن بنا واحد می‌گذرد و با انباری فروخته می‌شود. شخص دیگری در فاز دو مهرشهر آپارتمان ۵۰ متری را که نوساز محسوب می‌شود، ۵۰۰ میلیون تومان می‌فروشد. این واحد باوجود قرار گرفتن در طبقه سوم آسانسور ندارد و بدون پارکینگ فروخته می‌شود.

در فاز سه واحدی ۶۵ متری با یک اتاق خواب ۶۲۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. امکانات این واحد با دو مورد قبلی شباهت دارد و ۱۰ سال از سن بنا آن می‌گذرد. در بلوار امیرکبیر واقع در فاز یک مهرشهر مالک واحد ۶۷ متری در ازای ۸۰۰ میلیون تومان حاضر به فروش است. ۱۳ سال از عمر این واحد می‌گذرد و از امکانات آن می‌شود به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. در فاز یک آپارتمان ۵۸ متری را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. یعنی متری ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان که از متوسط قیمت مسکن در هفت منطقه تهران بیشتر است.

سه سال از عمر بنا واحد می‌گذرد و با آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می‌شود. یکی از گران‌ترین فایل‌های خانه‌های یکخوابه در مهرشهر کرج آپارتمانی ۱۲۲ متری در فاز سه این منطقه است که رقم فروش چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ذکر شده است. یعنی متری ۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان. این واحد ۱۲۲ متری که تقریبا با قیمت مسکن در تهران فروخته می‌شود، علاوه بر یک اتاق خواب دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و پنج سال از سن آن می‌گذرد.

ویژگی آپارتمان‌های یکخوابه در مهرشهر کرج

موقعیت

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

فاز دو

۶۰ متر

۹ سال

انباری

۴۶۰ میلیون تومان

فاز دو

۵۰ متر

نوساز

انباری

۵۰۰ میلیون تومان

فاز سه

۶۵ متر

۱۰ سال

انباری

۶۲۰ میلیون تومان

فاز یک     

۶۷ متر

۱۳ سال

آسانسور، پارکینگ و انباری

۸۰۰ میلیون تومان

فاز یک     

۵۸ متر

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

فاز سه

۱۲۲ متر

پنج سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون

خرید خانه دوخوابه در مهرشهر کرج

خرید خانه در مهرشهر کرج بابت آپارتمان دوخوابه گاهی حدود ۵۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود. یکی از آپارتمان‌های مسکن مهر البرز در فاز پنج ۵۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری هشت میلیون و ۵۰ هزار تومان. واحد، ۷۸ متری است، ۹ سال از سن آن می‌گذرد، دو اتاق خواب دارد و با آسانسور و انباری فروخته می‌شود. در فاز یک مالک واحد ۷۵ متری حاضر است آپارتمان خود را در ازای ۷۹۵ میلیون تومان بفروشد. شش سال از زمان ساخت این واحد می‌گذرد و از امکانات آن می‌شود به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد. خانه ۹۰ متری در فاز چهار مهرشهر کرج یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. پارکینگ و انباری جزو امکانات این واحد محسوب می‌شود و ۱۶ سال از عمر بنا آپارتمان می‌گذرد.

آپارتمان ۹۵ متری در فاز دو مهرشهر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. متری ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان که این رقم طبق آخرین گزارش بانک مرکزی تقریبا معادل کف قیمت مسکن در تهران به‌شمار می‌رود. واحد هفت سال پیش ساخته شده و با آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می‌شود. در فاز سه آپارتمان ۱۰۹ متری را دقیقا دو میلیارد تومان می‌فروشند. ۱۷ سال از زمان ساخت واحد می‌گذرد. یکی از گران‌ترین واحد‌های دوخوابه در مهرشهر کرج ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. متراژ واحد ۱۴۵ متر است. یعنی ارزش هر متر تقریبا ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده که این عدد در بازار مسکن پایتخت فقط از متوسط قیمت خانه در منطقه یک و سه تهران کمتر است. علاوه بر پارکینگ، انباری و آسانسور، استخر، سونا و جکوزی هم در آپارتمان وجود دارد و دو سال از سن بنا واحد می‌گذرد.

مشخصات آپارتمان‌های دوخوابه در مهرشهر کرج

موقعیت

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

فاز پنج

۷۸ متر

۹ سال

آسانسور و انباری

۵۵۰ میلیون تومان

فاز یک

۷۵ متر

شش سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۷۹۵ میلیون تومان

فاز چهار

۹۰ متر

۱۶ سال

پارکینگ و انباری

یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان

فاز دو

۹۵ متر

هفت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

فاز سه

۱۰۹

۱۷ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد تومان

فاز یک

۱۴۵ متر

دو سال

استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، انباری و پارکینگ

۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

خرید خانه سه‌خوابه در مهرشهر کرج

خرید خانه در مهرشهر کرج گاهی از گران‌ترین نقطه تهران هزینه بیشتری دارد. مثلا واحدی ۲۰۸ متری با سه اتاق خواب در فاز یک مهرشهر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری ۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان درحالی که در منطقه یک تهران متوسط قیمت مسکن تقریبا به متری ۷۴ میلیون تومان رسیده است. در این آپارتمان سه طبقه امکانات خاصی مثل نگهبان ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات، روف گاردن، سونا، استخر، جکوزی و سالن ورزش دارد و یک سال از سن بنا آن می‌گذرد.

در فاز چهار آپارتمان ۱۵۴ متری با سه اتاق خواب سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات این واحد محسوب می‌شود و شش سال از زمان ساخت واحد می‌گذرد. با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌شود آپارتمان ۱۱۵ متری در فاز سه مهرشهر را خرید که ۱۰ سال پیش ساخته شده است. طبق آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های مسکن، خرید خانه در مهرشهر کرج بابت آپارتمان‌های سه‌خوابه حداقل یک و نیم میلیارد تومان بودجه می‌خواهد. در فاز پنج مهرشهر یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای خرید خانه سه‌خوابه آپارتمانی ۱۵۳ متری که ارزش هر متر آن تقریبا ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است. یک سال از زمان ساخت واحد می‌گذرد و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است.

مشخصات آپارتمان‌های سه خوابه در مهرشهر کرج

موقعیت

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

فاز یک

۲۰۸ متر

یک سال

نگهبان ۲۴ ساعته، روف‌گاردن، استخر

16 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

فاز چهار

۱۵۴ متر

شش سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان

فاز  سه

۱۱۵ متر

۱۰

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون

فاز پنج

۱۵۳ متر

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها