خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » قیمت گوشی اچ تی سی 10 برای مدت محدودی کاهش یافت

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت گوشی اچ تی سی 10 برای مدت محدودی کاهش یافت

گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ با قیمت ۶۹۹ دلار روانه‌ی بازار شده است؛ اما کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد برای مدتی محدود، قیمت این گوشی را کاهش دهد و با عرضه‌ی آن به همراه یک هدفون بی‌سیم، نظر کاربران را به خرید این محصول جلب کند.

طبق گفته‌ها قیمت این تلفن هوشمند ۲۰۰ دلار کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۴۹۹ دلار فروخته می‌شود؛ البته در نظر داشته باشید مدل‌های آنلاک اچ‌تی‌سی ۱۰ تنها در رنگ‌‌های قرمز و طلایی به این قیمت فروخته خواهند شد و هنوز در مورد رنگ‌های دیگر اطلاعاتی منتشر نشده است.

در مورد هدفون بی‌سیمی که به خریداران این گوشی هدیه داده می‌شود، باید بدانید این هدفون از سری محصولات بی‌سیم جابرا موو است و با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. یک خریدار می‌تواند تا ۴ گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی را با این تخفیف خریداری کند؛ اما تنها یک جفت هدفون به‌صورت هدیه دریافت خواهد کرد.

گفته می‌شود این کاهش قیمت تنها تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت و همچنین هدفون‌ها به‌صورت محدود عرضه خواهند شد؛ بنابراین اگر قصد خرید دارید بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

در صورتی که از مشخصات سخت‌افزاری گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ مطلع نیستید، باید بدانید این گوشی هوشمند از بدنه‌ی تمام فلزی بهره می‌برد و به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است. در اچ‌تی‌سی ۱۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. اچ‌تی‌سی ۱۰ دارای دوربین قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی است که توانسته است امتیازات خوبی دریافت کند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها