خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » لپ‌تاپ‌های MSI سری آلفا با پردازنده و کارت گرافیک AMD در بازار ایران عرضه شدند

دانلود کتاب های امتحان شده

لپ‌تاپ‌های MSI سری آلفا با پردازنده و کارت گرافیک AMD در بازار ایران عرضه شدند

MSI، شرکت پیشرو در ساخت لپ‌تاپ‌های گیمینگ، سری آلفا را معرفی کرده که در آن از پردازنده‌های AMD Ryzen و کارت گرافیک AMD Radeon استفاده شده است. خوشبختانه این محصولات در کشورمان نیز دردسترس هستند و حضورشان در بازار پررنگ‌تر نیز خواهد شد.

همان‌طورکه اشاره کردیم، سری آلفا با بهره‌گیری از پردازنده‌های سری رایزن AMD راهی بازار شده‌اند. آلفا ۱۵ از پردازنده‌های سری Ryzen 3000 و پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 5000M و آلفا ۱۷ از پردازنده Ryzen 4000 H و پردازنده‌های گرافیکی سری AMD Radeon RX 5000M بهره می‌برد.

قابلیت‌های اختصاصی گیمینگ با لپ‌تاپ‌های MSI Alpha

در لپ‌تاپ‌های MSI Alpha با پردازنده Ryzen و گرافیک Radeon قابلیت‌های انحصاری بسیار کاربردی یافت می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را به‌سادگی نادیده گرفت. یکی از این قابلیت‌ها FidelityFX Super Resolution نام دارد که با استفاده از آن می‌توان بازی‌ها را با کیفیت بهتر و فشار کمتر به پردازنده گرافیکی و مصرف کمتر انرژی اجرا کرد.

قابلیت FreeSync برای تجربه‌ای بی نقص از گیمینگ

مشکلات بصری گیمینگ همواره در کانون توجه گیمرها بوده و حرفه‌ای‌ها به‌سادگی از کنار آن نمی‌گذرند. MSI Alpha 15، یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ مجهز به پردازنده Ryzen، از فناوری تطبیق‌دهنده نرخ نوسازی تصویر با نرخ فریم‌دهی FreeSync و نمایشگر بسیار سریع ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد تا گیمرها تجربه‌ای دلچسب از گیمینگ به‌دست آورند.

ام اس ای

در پایان، باید گفت لپ‌تاپ‌های MSI Alpha به‌عنوان اولین لپ‌تاپ‌های گیمینگ مبتی‌بر فناوری ساخت هفت‌نانومتری در دنیا شناخته می‌شوند. لپ‌تاپ‌های آلفا 15 و آلفا 17 قدرتمند و زیبا و گیمرپسند هستند و درکنار ارائه بهترین سخت‌افزارهای روز، همه نیازهای کاربران و گیمرها را برآورده می‌کنند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها