خانه » همه » مذهبی » ماجرای لقب “سربازان گمنام امام زمان” برای وزارت اطلاعات

دانلود کتاب های امتحان شده

ماجرای لقب “سربازان گمنام امام زمان” برای وزارت اطلاعات

عصراسلام: تهمت‌ها و نسبت‌های خلاف واقع متعددی به وزارت اطلاعات در شبنامه‌های آنها و نامه‌های قائم‌مقام رهبری به امام منتشر می‌شد. وزارت اطلاعات هم زیر این طعنه ها و ضربه‌ها و فشارهای علنی و غیرعلنی، مشغول رسیدگی به پرونده بود.

تیرماه شصت و شش، امام در پاسخ به نامه آیت‌الله ری‌شهری، وزیر اطلاعات درباره عفو مشروط سیدهادی هاشمی، داماد و رئیس دفتر آیت‌الله منتظری نوشت: با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات، این سربازان گمنام امام زمان – عجل الله تعالی فرجه- که در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیار دیده‌اند و از طعن و لعن ضد انقلاب و اغفال‌شده‌ها نرنجیده و وظیفه اسلامی- میهنی خود را انجام می‌دهند، با شرایط وزیر محترم اطلاعات، آقای ری‌شهری، موافقت می‌نمایم. ان شاء الله خداوند به همه شما توفیق بیشتر عنایت فرماید.
امام همچنین در نامه معروف عزل آیت‌الله منتظری در شش فروردین می‌نویسد: نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان – روحی له الفداء- و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.


محمد امین فرج‌اللهی 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها