خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » مینی ون هیوندای استاریا معرفی شد

دانلود کتاب های امتحان شده

مینی ون هیوندای استاریا معرفی شد

هیوندای و کیا، در تلاش برای تولید خودروی باکیفیت و ارزان‌قیمت هستند؛ اما رویکرد ویژه‌ای نیز به طراحی محصولات دارند. اوایل قرن ۲۱ و آغاز پیشرفت خیره‌کننده در خودروسازی کره جنوبی، محصولات کیا و هیوندای به مدل‌های عامه‌پسند ژاپنی و آمریکایی شباهت داشتند؛ درحالی‌که برای دهه‌ی ۲۰۲۰ ، طرح‌های خلاقانه و بسیار متفاوت، مورد توجه مدیران غول‌های صنعتی این کشور قرار گرفته‌اند.

با ظهور شاسی‌بلندها و کراس‌اورها، تقاضا در بازار جهانی برای خودروهای ون و مینی ون، به‌شدت کاهش یافته است. این خودروها، از سال‌ها قبل مورد توجه اروپایی‌ها نبودند و حالا در آمریکا نیز فروش چشمگیر دهه‌های قبل را تکرار نمی‌کنند. در سمت دیگر ماجرا، مردم آسیای شرقی و جنوب شرقی، خصوصاً ژاپن، کره و مالزی، همچنان به ون‌ها علاقه دارند. نسل تازه از کیا کارنیوال، به‌تازگی معرفی شده است و طی ماه‌های آینده، نمونه‌ای کاملا جدید در این کلاس، توسط هیوندای تولید خواهد شد.

Hyundai Staria Minivan   هیوندای استاریا نمای پشت

هنوز جزئیات فنی هیوندای استاریا اعلام نشده است و حتی اطلاعات کاملی از امکانات رفاهی این خودرو موجود نیست. احتمالا آنچه برای هیوندای و طراحان استاریا اهمیت دارد؛ نمای بیرونی خودرو و تفاوت‌های ظاهری ادوات بدنه با مدل‌های متداول در کلاس ون است. یک نوار باریک از LED، سرتاسر نمای روبروی استاریا را پوشش می‌دهد و تأمین‌کننده‌ی روشنایی روز خواهد بود. چراغ‌های اصلی با ۸ بخش چهارگوش کوچک، در طرفین جلوپنجره نصب خواهند شد تا اصطلاحاً نور پایین و نور بالا تولید کنند. با توجه به پهنای نسبتا زیاد جلوپنجره و طرح مشبک داخل آن، به‌سختی می‌توان استاریا را دارای سپر و حفاظ رو‌به‌رو دانست.

برخلاف نمای جلو، ظاهر استاریا از پشت و کنار، تفاوت چندانی با ون‌های متداول در بازار جهانی ندارد. چراغ‌های عقب، باریک و کشیده هستند تا درپوش صندوق تا حد امکان، بزرگ و مناسب حمل بار باشد. این خودرو، از چرخ‌های ۱۸ اینچ و درهای کشویی برای ورود و خروج سرنشینان به ردیف دوم و سوم بهره می‌برد.

Hyundai Staria Minivan   هیوندای استاریا نمای داخلی

نسخه‌های مختلفی از هیوندای استاریا در اندازه‌های متفاوت تولید خواهد شد تا مناسب خانواده‌های پرجمعیت، سفرهای بین شهری و مصارف تجاری برای حمل سرنشینان پرتعداد باشد. بزرگ‌ترین مدل این خودرو، ۱۱ صندلی با جاسازی فشرده یا ۷ صندلی مبله و راحت خواهد داشت.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها