اپلیکیشن‌های iPhone از زمان اولین انتشار تا کنون رشد زیادی پیدا کرده‌اند. با وجود این تکامل، اپ Contacts در آیفون هنوز یک اپلیکیشن کامل نیست. حتی در اپ Contacts این امکان وجود ندارد که بتوانید چندین مخاطب را به‌طور هم‌زمان حذف کنید. برای انجام دادن این کار باید اپلیکیشن دیگری روی آیفون خود نصب کنید.

 

اپلیکیشن‌های شخص ثالث زیادی برای کمک به شما وجود دارد.اما اپ Contact Groups گزینه ساده‌ای است که به شما امکان می‌دهد چندین مخاطب را انتخاب کرده و حذف کنید.

 

نسخه رایگان این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد 10 مخاطب را به‌طور هم‌زمان پاک کنید و این روند را هر چند بار که دوست داشته باشید می‌توانید تکرار کنید. برای حذف بیش از 10 مخاطب، می‌توانید نسخه حرفه‌ای این اپلیکیشن را با قیمت 1.99 دلار برای یک سال یا 5.99 دلار برای مادام العمر خریداری.

 

پس از نصب واجرای اپ Contact Groups، با ضربه زدن بر روی دکمه OK به اپلیکیشن اجازه دهید تا به مخاطب‌های شما دست‌رسی داشته باشد.

 

 

این اپلیکیشن برای کمک به شما در ایجاد و مدیریت گروه‌های تماس طراحی شده است. و دارای یک بخش مدیریت تماس جداگانه نیز می‌باشد. برای شروع به برگه Contacts بروید.

 

 

در اینجا، بر روی دکمه Select از گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

 

 

اکنون می‌توانید مخاطب‌هایی که می‌خواهید حذف کنید را انتخاب کنید.

 

سپس، از نوار ابزار پایین، روی دکمه Delete ضربه بزنید.

 

 

از پیام بازشده، برای تأیید دوباره روی دکمه Delete ضربه بزنید.

 

 

اکنون، اگر اپ Contacts را در گوشی آیفون خود باز کرده و بررسی کنید، مشاهده خواهید کرد که مخاطب‌های مورد نظر حذف شده‌اند.