خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » نوت بوک 9 سامسونگ با طراحی جدید و وزن کم

دانلود کتاب های امتحان شده

نوت بوک 9 سامسونگ با طراحی جدید و وزن کم

سامسونگ امروز نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ای از لپ‌تاپ نوت‌بوک 9 خود عرضه کرد. نسخه‌ی جدید این لپ‌تاپ سبک‌تر و طراحی آن جذاب‌تر شده است. سامسونگ با مجهز کردن این لپ‌تاپ به مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته، وعده‌ی بهترین عملکرد را از لحاظ بازده، اتصال و امنیت، داده است.

سامسونگ مدعی است که مدل ۱۳.۳ اینچی نوت‌بوک ۹ این کمپانی با وزن ۰.۸ کیلوگرم، سبک‌ترین لپ‌تاپ بازار است؛ این موضوع باعث می‌شود حمل لپ‌تاپ یادشده بسیار راحت باشد. رزولوشن نمایشگر هر دو نسخه‌ی ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی فول‌اچ‌دی و حاشیه‌ی آن‌ها بسیار باریک است. لولای نوت‌بوک ۹ به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان چرخش نمایشگر را تا ۱۸۰ درجه می‌دهد. سامسونگ مدعی است که بدنه‌ی یکپارچه‌ی نوت‌بوک ۹ و فناوری Micro Arc Oxidation Rigidity به‌کاررفته در ساخت آن، به این لپ‌تاپ یکپارچگی، انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر ضربه و حرارت بخشیده‌اند.

نوت بوک 9 سامسونگ

نوت‌بوک ۹ جدید سامسونگ به نسل هفتم (کبی‌لیک) از پردازنده‌های Core i5/i7 اینتل مجهز شده است. همچنین حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ نیز اکنون سریع‌تر هستند. سامسونگ وعده‌ی طول‌ عمر ۷ ساعته را برای باتری نوت‌بوک ۹ داده است؛ به لطف فناوری شارژ سریع Adaptive Fast Charge، باتری این لپ‌تاپ ظرف ۸۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود و کاربران می‌توانند با ۲۰ دقیقه شارژ، از آن به‌مدت ۲.۱ ساعت استفاده کنند.

قابلیت‌های دیگر این لپ‌تاپ عبارت هستند از پورت USB Type-C برای انتقال سریع داده؛ حسگر اثر انگشت با پشتیبانی از سیستم احراز هویت Windows Hello؛ وب‌کم 720p؛ وای‌فای 802.11ac 2×2؛ دو اسپیکر ۱.۵ واتی.

سامسونگ در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی این لپ‌تاپ منتشر نکرده است.

نوت بوک 9 سامسونگ

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها