خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » گرد و غبار غلیظ در مسیر تهران!

دانلود کتاب های امتحان شده

گرد و غبار غلیظ در مسیر تهران!

فرارو- کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید تا خیلی شدید در مناطق جنوبی و غربی استان تهران خبر داد. توده گرد و غبار غلیظ که هم‌اکنون برخی از مناطق غربی استان تهران را فراگرفته است، احتمالاً تا ساعتی دیگر وارد پایتخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم نوشته است بر اساس تصاویر و فیلم‌هایی که امروز منتشر شده از دقایقی پیش توده گرد و غبار غلیظی، مناطق غربی استان تهران همچون چهاردانگه را فراگرفته و انتظار می‌رود که این توده گرد و غبار تا ساعتی بعد تهران را نیز فراگیرد.

سازمان هواشناسی نیز در اطلاعیه روز گذشته خود ضمن هشدار سطح زرد، برای امروز و فردا، رگبار باران و رعد و برق به طور محلی، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ را پیش‌بینی کرده بود.

امروز استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قزوین، البرز، قم، تهران و ارتفاعات در استانهای مازندران، گیلان، غرب گلستان و نیمه شمالی سمنان و فردا استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان متأثر از رخدادهای مذکور خواهد بود.آقای صادق ضیائیان گفت: هم اکنون در تهران و البرز شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید و توفان وتندباد هستیم.

سرعت وزش تند باد در تهران به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسید

همچنین مدیر کل پیش بینی و مخاطرات سازمان هواشناسی گفته است: هم اکنون در تهران شاهد وزش باد شدید هستیم که سرعت وزش باد به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

صادق ضیائیان گفت: هم اکنون در تهران و البرز شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید و توفان وتندباد هستیم که طبق بررسی‌های صورت گرفته سرعت وزش باد در تهران به ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و مخاطرات سازمان هواشناسی کشور پیش از این هشدار‌های را در رابطه با افزایش سرعت وزش باد و طوفان در تهران و البرز صادر کرده بودیم که این شرایط تا دوسه روز آینده در تهران ادامه خواهد داشت.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها