خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » گروگانگیری در یکی از ادارات ایلام؛ گروگانگیر ۳ تن را کشت و به زندگی خود پایان داد/ فرمانده انتظامی ایلام: انگیزه گروگانگیر، انتقام‌جویی بوده است

دانلود کتاب های امتحان شده

گروگانگیری در یکی از ادارات ایلام؛ گروگانگیر ۳ تن را کشت و به زندگی خود پایان داد/ فرمانده انتظامی ایلام: انگیزه گروگانگیر، انتقام‌جویی بوده است

تابناک اجتماعی

پیش از ظهر امروز در یکی از ادارات شهر ایلام، گروگانگیری صورت گرفت و هرچند با حضور پلیس همراه شد، پایان مرگباری داشت.

به گزارش «تابناک»؛ حوالی ساعت ۱۰ و نیم و در محدوده مرکزی شهر ایلام، در سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، شخصی اقدام به گروگانگیری کرد؛ اقدامی از نوع مسلحانه که گفته می‌شد عامل رقم زدنش، از کارمندان اخراجی آنجا بوده است.
 

در پی این ماجرا، نیرو‌های امنیتی، انتظامی و نوپو (یگان ویژه) در محل حاضر شده و کوشیدند به شیوه‌های مختلف به گروگانگیری پایان دهند که در نهایت راه به جایی نبردند تا صدای چند شلیک، گوش ناظران ماجرا را پر کرده و دقایقی بعد، صدای آژیر آمبولانس‌ها توجه همگان را به خود جلب کند.
البته از چرایی این گروگانگیری یا تقاضای فرد گروگانگیر یا علت ختم شدن ماجرا به خونریزی، اطلاعی در دست نیست، اما آن گونه که دکتر علیمرادی، فوریت‌های پزشکی استان ایلام به ایرنا خبر داده، در این حادثه چهار تن کشته و ۷ تن مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

پایان گروگانگیریی که گزارش‌های تایید نشده تاکید دارند با شلیک گروگانگیر به خودش رقم خورده است. ماجرایی خونین که باید دید ریشه شکل گیری اش چه بوده و بعد چشم انتظار گزارش‌های رسمی حادثه ماند تا مشخص شود که نیرو‌های حاضر در میدان چه کرده اند و آیا قصوری متوجه ایشان هست که ماجرا به کشتار ختم شده یا خیر؟!

 

انگیزه گروگانگیر، انتقام جویی شخصی بوده است

 
سردار «دلاور القاصی مهر»، فرمانده انتظامی استان ایلام در تشریح جزئیات ماجرا به مهر گفت: ساعت ۹:۲۵ امروز طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبری مبنی بر اینکه یک فرد مسلح وارد سازمان امور املاک استان ایلام شده و اقدام به تیراندازی کرده دریافت شد.

وی افزود: بنده در معیت همکاران در کوتاهترین زمان در محل حاضر شدیم و در بررسی‌ها مشخص شد فرد مسلح از کارکنان آن سازمان و با توجه به اختلافات شخصی، به صورت مسلح وارد محل شده و به سمت کارکنان آنجا تیراندازی می‌کند. قاتل با حضور و واکنش سریع ماموران عرصه را بر خود تنگ دید و اقدام به خودکشی کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر این نکته که متاسفانه در این درگیری سه نفر درگذشتند و ۷ نفر مجروح شدند، گفت: به محض ورود پلیس سه نفر از کارکنان که در یکی از اتاق‌ها محبوس بودند، نیز رهایی یافتند. مصدومان این حادثه بلافاصله توسط خودرو‌های انتظامی و اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند و بر مبنای اقدامات درمانی انجام شده و گزارشات دریافت شده تاکنون، تا این لحظه مشکل خاصی ندارند.

سردار القاصی مهر در پاسخ به این سوال که انگیزه قاتل چه بوده؟ عنوان کرد: این فرد با هدف انتقام جویی شخصی دست به این اقدام زده است.

 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها