خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » گلکسی A22 5G سامسونگ در فهرست کنسول گوگل پلی دیده شد

دانلود کتاب های امتحان شده

گلکسی A22 5G سامسونگ در فهرست کنسول گوگل پلی دیده شد

به گزارش سام‌موبایل، سامسونگ در حال کار روی ارزان‌ترین گوشی هوشمند فایو جی با نام گلکسی ای ۲۲ است و به‌نظر می‌رسد به تاریخ عرضه‌ی آن نزدیک شده‌ایم. چندی پیش شایعاتی درباره‌ی طراحی و مشخصات این گوشی منتشر شده بود و حالا برخی از ویژگی‌های کلیدی آن تأیید شده است.

گلکسی A22 5G در فهرست کنسول گوگل پلی ظاهر شده و طراحی جلو، پردازنده، رم، وضوح صفحه‌نمایش و شماره‌ی مدل آن را منتشر کرده است. باتوجه به آخرین اطلاعات، A22 5G با شماره‌ی مدل SM-A226B به صفحه‌نمایشی با بریدگی V شکل و رزولوشن +Full HD، تراشه‌ی دایمنسیتی 700 مدیاتک و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است. افزون‌براین، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ ( احتمالا با رابط کاربری One UI 3.1) به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب است.

مشخصات ای ۲۲ فایو جی در فهرست کنسول گوگل پلی

تراشه‌ی دایمنسیتی 700 دارای پردازنده‌ی دو هسته‌ای Cortex-A76 با عملکرد بالا و فرکانس 2.2 گیگاهرتز، پردازنده ۶ هسته‌ای Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ARM Mali-G57 با فرکانس ۹۵۰ مگاهرتز است. طبق شایعات، ای ۲۲ در پنل پشتی میزبان دوربین چهارگانه خواهد بود که از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. در پنل جلو احتمالا از دوربین سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل استفاده خواهد شد.

انرژی گلکسی A22 5G را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۵ وات تأمین می‌کند. محصول آینده‌ی سامسونگ در چهار رنگ خاکستری، سبز روشن، سفید و بنفش در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که قیمت این گوشی در اروپا حدود ۲۷۹ یورو خواهد بود. همچنین احتمالا نسخه‌ی 4G ای ۲۲ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ در برخی بازار‌ها عرضه خواهد شد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها