خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » یادگیری نوزاد تازه متولد شده من چگونه خواهد بود؟

دانلود کتاب های امتحان شده

یادگیری نوزاد تازه متولد شده من چگونه خواهد بود؟

سؤال روز بیست و نهم تولد

یادگیری نوزاد تازه متولد شده من چگونه خواهد بود؟

یادگیری در کودکان از طریق تعامل با محیط اطراف و نزدیکان خود صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله پیش رو را ‏مطالعه نمایید.‏


یادگیری نوزاد تازه متولد شده من چگونه خواهد بود؟
بازی راه مهمی است که نوزادان می آموزند چگونه حرکت کنند، با دیگران ارتباط برقرار سازند، رشد اجتماعی داشته باشند و محیط اطراف خود را درک کنند. و در طول نخستین ماه تولد، نوزاد دلبندتان از طریق تعامل با شما بسیاری از موارد مورد نیاز را می آموزد.
 
اولین درسی که کودک شما می آموزد آن است که لمس یا تماس پوستی شما با او، شنیدن صدایتان و دیدن چهره تان با برآورده شدن نیازهای تغذیه ای و آرام بخشی او در ارتباط هستند.
 
حتی در این سن بسیار کم، نوزادان آمادگی یادگیری دنیای پیرامون خود را دارند. نوزاد شما عاشق نگاه کردن به چهره تان است. نوزادان می توانند صدای پدر و مادر خود (یا سایر صداهای جالب) را با هوشیار ساختن خود و کمتر کردن فعالیت شان، تشخیص داده و به آنها واکنش نشان  دهند. ممکن است کودک با نگاه کردن به اطراف و چرخاندن سر خود، بخواهد منبع صدا را پیدا کند.
 
او را با لبخند، صداهای آرام بخش و نوازش های ملایم به یادگیری ترغیب کنید. وقتی لبخند زده و با کودک خود صحبت می کنید، صورت و صدای شما برای او به یک منبع آشنای آرامش بخش تبدیل می شود. نوزاد دلبند شما یاد می گیرد که شما را با تغذیه، محبت و تماس های پوستی آرامش بخش مرتبط سازد.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها