خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنج آبان ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنج آبان ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار امروز پنجشنبه پنجم آبان در صرافی ملی کار خود را با رشد پنج تومانی آغاز کرد. نرخ فروش دلار در آخرین روز هفته ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده و همزمان با افزایش جزئی ارزش اسکناس آمریکایی در صرافی ملی، شاهد رشد جزئی قیمت‌ها در نیمه نخست معاملات بازار طلا بودیم. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش چهار هزار تومانی به یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان رسید. سکه امامی ۱۴ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان فروخته شد و ارزش آن درقیاس با آخرین معاملات عصر دیروز ۶۲ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

قیمت ارز در صرافی ملی

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز پنجشنبه پنجم آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان است. صرافی ملی نرخ فروش دلار را در آخرین روز هفته پنج تومان نسبت به دیروز افزایش داد. همچنین قیمت یورو امروز پنجشنبه پنجم آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۵۵ تومان اعلام شده که این رقم تفاوتی با نرخ فروش این اسکناس در معاملات دیروز ندارد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز سه‌شنبه چهارشنبه امروز
دلار 28 هزار و 945 تومان 28 هزار و 945 تومان 28 هزار و 950 تومان
یورو 28 هزار و 945 تومان 28 هزار و 955 تومان 28 هزار و 955 تومان

قیمت طلا 18 عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه پنجم آبان ۱۴۰۱ در نیمه نخست معاملات بازار یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان به ثبت رسید. به‌این ترتیب ارزش طلا ۱۸ عیار نسبت به خرید و فروش‌های عصر دیروز (چهارشنبه) چهار هزار تومان افزایش پیدا کرد. درمقایسه با روز سه‌شنبه میزان رشد قیمت طلا ۱۸ عیار به ۱۷ هزار تومان می‌رسد. چون همزمان با آخرین خرید و فروش‌های آن روز خرید طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۴۸ هزار تومان تمام می‌شد.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

سه‌شنبه چهارشنبه امروز
یک میلیون و 348 هزار تومان یک میلیون و 361 هزار تومان یک میلیون و 365 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه پنجم آبان همزمان با آغاز خرید و فروش‌های بازار ۶۲ هزار تومان افزایش پیدا کرد و این رقم برای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ هزار تومان محسوب می‌شود. هر قطعه سکه امامی صبح امروز ۱۴ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان ارزش داشت و دیروز طلا‌فروش‌ها این سکه را ۱۴ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان می‌فروختند. قیمت سکه تمام بهار آزادی در این مدت از ۱۴ مییلون و ۱۴۶ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرده است. اما قیمت سکه گرمی که صبح امروز روی پله سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ایستاد، درقیاس با دیروز شش هزار تومان کاهش پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه سه‌شنبه چهارشنبه امروز
امامی 14 میلیون و 924 هزار تومان  14 میلیون و 925 هزار تومان  14 میلیون و 987 هزار تومان 
طرح قدیم 14 میلیون و 96 هزار  تومان 14 میلیون و 146 هزار  تومان 14میلیون و 159 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 120 هزار تومان سه میلیون و 106 هزار تومان سه میلیون و 100 هزار تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها