خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » اپل انتشار آخرین آپدیت ایرپاد پرو و ایرپاد 2 را آغاز کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

اپل انتشار آخرین آپدیت ایرپاد پرو و ایرپاد 2 را آغاز کرد

اپل اخیرا فرم‌ور هدفون‌های توگوشی تمام‌بی‌سیم ایرپاد 2 و ایرپاد پرو را به‌روزرسانی کرده است. این به‌روزرسانی، نسخه‌ی فرم‌ور AirPods 2 و AirPods Pro را به 3E751 ارتقاء می‌دهد. از آخرین باری که اپل به‌روزرسانی فرم‌ور برای هدفون‌های مورد اشاره منتشر کرد هفت ماه می‌گذرد.

آن‌طور که 9to5Mac گزارش می‌دهد، متأسفانه اپل جزئیات رسمی تغییراتی را که این به‌روزرسانی اعمال می‌کند منتشر نکرده است. این یعنی برای اینکه بدانیم فهرست قابلیت‌های جدید چه مواردی را شامل می‌شود باید فعلاً منتظر انتشار گسترده‌تر به‌روزرسانی بمانیم. منتشر نشدن جزئیات به‌روزرسانی اتفاق تعجب‌برانگیزی نیست. اپل به‌طور معمول این جزئیات را به‌صورت عمومی منتشر نمی‌کند.

اپل اجازه نمی‌دهد به‌صورت دستی هدفون‌هایش را به‌روزرسانی کنید. این شرکت می‌گوید فرم‌ور جدید در زمانی‌که ایرپاد از طریق بلوتوث به آیفون متصل باشد روی هدفون نصب می‌شود.

به‌منظور بررسی نسخه‌ی فرم‌ور ایرپاد، باید ابتدا در آیفون وارد بخش بلوتوث در منوی تنظیمات شوید، ایرپاد را در فهرست دستگاه‌ها پیدا کنید،‌ روی «i» در کنار آن ضربه بزنید و عدد مربوط به Firmware Version را بخوانید. اگر عبارتی که در جلوی Firmware Version می‌بینید 3E751 است، یعنی ایرپاد شما به جدیدترین فرم‌ور به‌روزرسانی شده.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها