خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » جدیدترین گوشی پرچمدار سونی

دانلود کتاب های امتحان شده

جدیدترین گوشی پرچمدار سونی

فرارو- مشخصات گوشی Sony Xperia 1 IV به تازگی توسط بنچمارک Geekbench منتشر شده است. این مشخصات حاکی از ارتقاء این گوشی در عملکرد پردازنده مرکزی می‌باشد.

به گزارش فرارو، لیست مشخصات جدیدی که توسط بنچمارک Geekbench منتشر شده به گوشی Sony Xperia 1 IV مرتبط شده که نشان دهنده بهبود عملکرد تک هسته‌ای آن نسبت به نسخه قبلی است. در هفته‌های اخیر تبلیغاتی پیرامون Xperia 1 IV منتشر شده است و این جزئیات جدید Geekbench می‌تواند به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره کند. اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، احتمال دارد این گوشی در ماه مه ۲۰۲۲ ارائه شود.

گوشی مرموز Xperia 1 IV که با نام Sony XQ-CT54 فهرست شده، امتیاز قابل توجهی در بنچمارک Geekbench برای عملکرد تک هسته‌ای خود به دست آورده است. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی یک مدل از گوشی‌های هوشمند دارای قابلیت eSIM باشد.

لازم به توضیح است که فناوری eSIM یک فناوری پیشرو و کاملا جدید است. در این فناوری کارت eSIM از پیش در درون گوشی قرار داده شده و توسط گوشی شناسایی شده است. این چیپ از سیم کارت عادی کوچک‌تر است و حتی درون گجت‌هایی مانند ساعت هم قرار می‌گیرد. این فناوری در ابتدا تنها در گجت‌های صنعتی استفاده می‌شد و شرکت اپل اولین شرکتی بود که از آن در محصولات مصرفی استفاده کرد. فناوری eSIM با همه مزایا، معایبی نیز دارد. از جمله این که نمی‌توان با سرعت سیم کارت‌های معمولی، گوشی یا سیم کارت را تعویض کرد. کسانی که مرتبا گوشی یا شماره تلفن خود را تغییر می‌دهند، سیم کارت‌های معمولی را ترجیح می‌دهند.

مشخصات جدیدترین گوشی پرچمدار Xperia سونی
نتیجه آزمایش‌های Geekbench که توسط وبسایت خبری Smartphone Digest ارائه شده است، نشان داده که یک چیپست پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 در این گوشی جدید استفاده خواهد شد. این گوشی احتمالا به مانند مدل قبلی خود، یعنی Xperia 1 III با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

بر اساس امتیازات بنچمارک Geekbench، عملکرد چند هسته‌ای Xperia 1 IV مشابه عملکرد مدل قبلی خود بود و ۳۳۵۲ امتیاز به دست آورد. در نقطه مقابل امتیاز این گوشی در تست تک هسته‌ای ۱۲۰۴ بوده که نشان از بهبود حدود ده درصدی این دستگاه دارد. لازم به ذکر است که به هر حال انتساب این مشخصات به Xperia 1 IV هنوز در حد حدس و گمان است، ولی چنان که می‌دانید طبق آخرین گزارش ها، قابلیت eSIM در بازار‌های ایالات متحده و اروپا در دسترس خواهد بود. در هر صورت تا زمانی که اطلاعات قطعی از سوی شرکت سونی در مورد Xperia 1 IV منتشر شود باید منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها