دانلود کتاب های امتحان شده

داستان

بهترین داستان‌ های بلند سال 2020

اکنون وقت آن است که از جای خود برخیزید و از میان هزاران کتابی که می‌توانید بخوانید، بهترین‌ داستان‌های بلند سال 2020 را برگزینید و به دنیای ناشناخته‌ها قدم بگذارید.


بهترین داستان‌ های بلند سال 2020

سال 2020، دنیا دستخوش مبارزه با ویروس کرونا و تجربه‌ی جدید قرنطینه‌ی عمومی بود. جای شکی نیست که نویسندگان، بهتر بنویسند، و خوانندگان با وقتی آزادتر، بخوانند. این تجربه‌ی عمومی، دریچه‌ای را به روی همگان گشود که کمتر کسی از داشتنش بهره‌مند بود. تنهایی! حال که این توفیق اجباری نصیب شما هم شده است، اگر به واسطه‌ی قرنطینه، هنوز نمی‌توانید به کتاب‌فروشی‌ها سری بزنید، خرید آنلاین کتاب، پیشنهاد ما به شماست!

کتاب‌ها، دری به دنیای نادیده‌هایی است که شاید هرگز به چشمان خود نبینید، اما به کمک کتاب‌ها می‌توانید با پوست و گوشت خود آن‌ها را لمس کنید. با کتاب‌ها می‌توانید دنیا را از چشمان کسانی ببینید که در واقعیت حتی لحظه‌ای نمی‌توانید خود را به جای آن‌ها بگذارید. بهترین داستان‌های بلند سال 2020 دقیقا همان چیزی است که شما می‌خواهید.

اکنون وقت آن است که از جای خود برخیزید و از میان هزاران کتابی که می‌توانید بخوانید، بهترین‌ داستان‌های بلند سال 2020 را برگزینید و به دنیای ناشناخته‌ها قدم بگذارید. حتی شاید خاطراتتان را با همین کتاب‌ها مرور کنید. کسی چه می‌داند، شاید شما هم توانستید قلمی به دست بگیرید. شاید شما توانستید!

نیمه گمشده

این کتاب که دومین تجربه “بریت بنت” است، در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بلند سال 2020 نیویورک تایمز قرار گرفته است. اما همه چیز به همین‌جا ختم نمی‌شود. اچ بی او برای تهیه‌ی مینی سریالی بر اساس همین داستان، با وی قرار داد بست و او را تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مینی سریال قرار داد.
بنت در این رمان به زندگی یک خانواده می‌پردازد و از سال 1940 تا 1990 داستان‌های این خانواده را در غالب چندین نسل بازگو می‌کند. دو خواهر دوقلوی سیاهپوست، مرکز اصلی این داستان هستند.

رودهام

کورتیس سیتنفلد، تصوراتش را برای شما به منصه‌ی ظهور گذاشته است. شاید یک شب او هم با خود اندیشیده است که اگر هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون نمی‌شد، داستان دنیا چگونه پیش می رفت؟ در کتاب رودهام، کورتیس، بیل کلینتون را گزینه‌ی مناسبی برای ازدواج با هیلاری رودهام نمی‌داند. اما هیلاری همچنان رویاهای سیاست محور خود را در سر می‌پروراند. شکست عشقی در اثر جدایی بیل و هیلاری، هیلاری را به آرکانزاس می رساند و 4 دهه‌ی بعد را در تنهایی برایش رقم می‌زند.  کورتیس، از دل این کتاب، ویژگی‌های یک فرد سیاسی را برایتان به نمایش می‌گذارد و با به تصویر کشیدن ناهمواری‌های زندگی برای زنان، به اعتراضی بسیار نامحسوس می‌پردازد.

مرگ در دستانش

“نام او ماگدا بود. هیچ‌گاه راز قتل او برملا نخواهد شد. بدن بی‌جان او اینجاست. من او را نکشته‌ام.”

 

بهترین داستان‌ های بلند سال 2020

آتوسا مشفق، نویسنده‌ی نام آشنا که با وجود اینکه خون ایرانی پدرش در رگهایش جریان دارد، آمریکایی تبار شناخته می‌شود، پیش از این هم با رمان آیلین، جای خود را در میان هموطنان سرزمین پدریش بازکرده بود. او این بار با کتابی در ژانر درام جنایی خود را به ایران رسانده است، داستانی جذاب را برایش خلق کرده است. مهدی موسوی، با ترجمه‌ی خود آتوسا را بار دیگر به ایران دعوت کرده است. این کتاب، که سومین کتاب آتوسا مشفق است، قبل از دو کتاب دیگر نوشته شده بود، اما در کشوی میز او برای 4 سال رها شده بود، تا دوباره زمان برسد و طالع این دست‌نوشته‌ها، به چاپ برسد.

داستان درباره‌ی زنی پا به سن گذاشته است که با دیدن نامه‌ای در زیر درختی، ناگهان در هیبت کارآگاهی که قوه‌ی عقل و درک خود را از دست داده است، تلاش می‌کند تا فرضیاتی را درباره شخصی به نام ماگدا و نحوه‌ی به قتل رسیدنش بسازد و تلاش کند تا این فرضیات را به طور کامل حل نماید.

رودخانه طولانی درخشان

لیز مور، نیز بیکار ننشسته بود. او در این کتاب که توسط اوباما که سابقا رئیس جهور آمریکا بود، برایتان تعریف می‌کند که میکی و کیسی، دو خواهری که به سبب اعتیاد پدر و مادر، با مادربزرگ خود زندگی می‌کنند، به معاشرت با یکدیگر علاقه‌ای ندارند. میکی، افسر پلیسی است که پس از ناپدید شدن تعدادی از زنان شهر، از جمله خواهرش، با به خطر انداختن زندگی‌اش سعی در جبران سالها می‌کند و تلاش می‌کند تا خواهرش را پیدا کند…

 

بهترین داستان‌ های بلند سال 2020

 

روزگار شورانگیز

این اولین کتاب ناواز دلان است. او همه‌ی تلاشش را کرده است تا زندگی دختر تبعیدی ایرلندی که اوا نام دارد را برایتان بازگو نماید. اوا در هنگ کنگ به فرزندان متمول خانواده‌های مرفه، انگلیسی می‌آموزد. این داستان شورانگیز، برای شما داستان عشق‌های مدرن امروزه را با تمام فراز و نشیب‌هایش به روایت می‌نشیند.

مسیر یادبود

ناتاشا تریتوی، شاهد قتل مادر خود توسط ناپدریش بوده است. او که در آن زمان تنها 19 سال داشت، تلاش می‌کند تا خاطرات تلخ آن دوران را از ذهن خویش پاک کند، اما با شکست در این زمینه، تلاش می‌کند تا به قلم درآوردن این داستان، افکار خویش را سروسامان بخشد…

این‌ها ، تنها بخشی از کتاب‌ها و داستان‌های بلند سال 2020 بود که می‌توانید با گذری در اینترنت، آن‌ها را از انتشارات مختلفی مانند انتشارات چشمه بیابید و با خرید آنلاین این کتاب‌ها نه تنها در وقت خود صرفه جویی کنید، بلکه ساعات بیکاری خود را در قرنطینه، مهمان این نویسندگان و دنیای درونی ذهن آن‌ها شوید.
دنیای کتاب‌ها، دنیایی است که به راحتی می‌توانید به اینترنت اطمینان کنید و تنها با جست‌و جوی نام آن‌ها، آن‌ها را سفارش دهید و با خرید آنلاین کتاب، ساعت‌های خود را غرق در مطالعه  کنید.

بهترین داستان‌های بلند 2020 که معرفی کردیم، تنها بخشی از هزاران کتابی است که شما می‌توانید روزهایتان را با آن‌ها تقسیم کنید. کیم جونگ، متولد 1982؛ آیینه و نور؛ چشمان کوچک، آب و هوا، هامنت، شیر رنگین کمانی، هزاران ماه، صخره باس و هزاران کتاب دیگر که به فارسی نیز منتشر شده‌اند، می توانند اوقات فراغت شما را پر کنند.

 اگر تا به حال از لذت خرید آنلاین کتاب محروم بوده‌اید، اکنون وقت آن رسیده است که یک خرید پروپیمان انجام دهید و چند شب را با هزاران مهمان در خانه‌اتان سپری کنید. کتاب، مهم‌ترین چیزی است که می‌توانید در سبد غذایی روح‌اتان قرار دهید و روح‌اتان را  تازه کنید. کافی است تنها کمی وقت بگذارید تا دریابید که کدام کتاب می‌تواند این رخوت را از روح‌تان بزداید. بعد از آن، تنها با چند کلیک، خود را به شادی مهمان کنید!

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها