از آن‌جا که استوری‌های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، شما می‌توانید آن‌ها را پس از ناپدید شدن از قسمت Archive بر اساس تاریخ و یا موقعیت مکانی که در آن‌جا عکس گرفته‌اید بر روی نقشه مشاهده کنید.

 

برای انجام این کار، ابتدا باید اپ Instagram آیفون یا اندروید خود را به‌روزرسانی کنید.

 

سپس، اپ Instagram را باز کنید و بر روی عکس پروفایل خود در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

 

 

در این‌جا، بر روی دکمه همبرگری در بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس روی Archive ضربه بزنید.

 

 

در اینجا، تمام استوری‌های ایجاد شده را مشاهده خواهید کرد. بخش اول آن‌ها را بر اساس تاریخ قرار دادنشان لیست کرده و نمایش می‌دهد.

 

 

قسمت میانی از نمای تقویم برخوردار است که به شما امکان می‌دهد استوری‌ها را بر اساس تاریخی که پست کرده‌اید پیدا کنید. وقتی روی یک تاریخ ضربه می‌زنید، اینستاگرام تمام استوری‌هایی را که در آن روز قرار داده‌اید را به شما نمایش می‌دهد.

 

 

بخش آخر موقعیت مکانی استوری‌ها را بر اساس نقشه جهانی به شما نمایش می‌دهد. می‌توانید برای مشاهده محل دقیق آن‌ها با استفاده از انگشتان خود نقشه را بزرگ‌نمایی کنید و برای مشاهده همزمان تعداد بیشتری از آن‌ها با استفاده از انگشتان خود نقشه را کوچک‌نمایی کنید.

 

 

در حین بزرگ‌نمایی، اینستاگرام عکس‌ها و فیلم‌ها را با مختصات دقیق آن‌ها روی نقشه به شما نمایش می‌دهد.

 

 

توجه داشته باشید که این قابلیت زمانی در دست‌رس خواهد بود که شما از تگ LOCATION در استوری‌های خود استفاده کرده باشید. استوری‌هایی که این برچسب را ندارند در نقشه قابل مشاهده نیستند.

 

می‌توانید مجموعه‌ای از عکس‌ها و فیلم‌ها از یک موقعیت مکانی را به‌طور دائم در صفحه اینستاگرام خود سنجاق کنید، برای این کار بر روی آن‌ها روی نقشه ضربه بزنید و سپس روی دکمه Highlight در پایین ضربه بزنید.

 

 

اسم محل موردنظر را تایپ کنید و سپس بر روی Add ضربه بزنید. سپس آن‌ها در زیر پروفایل شما قابل مشاهده خواهند بود.