خانه » همه » خبر » دستور السودانی به فرماندهان امنیتی عراق درپی حادثه تروریستی کرکوک

دانلود کتاب های امتحان شده

دستور السودانی به فرماندهان امنیتی عراق درپی حادثه تروریستی کرکوک

به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در پی حادثه تروریستی کرکوک و شهادت شماری از نیروهای ارتش این کشور، دستوراتی به فرماندهان امنیتی و نظامی صادر کرد.

بر همین اساس دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس هیئت وزیران و فرمانده کل نیروهای مسلح امروز در رأس یک نشست امنیتی که رئیس ستاد مشترک ارتش، معاون فرماندهی عملیات مشترک و شماری از رهبران عالیرتبه امنیتی و نظامی نیز در آن حضور داشتند، تحولات امنیتی استان های کرکوک و دیالی که اخیراً شاهد عملیات تروریستی بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه، السودانی در جریان جزئیات حادثه های تروریستی اخیر و طرح های پیشگیرانه به منظور ممانعت از تکرار چنین حوادثی قرار گرفته است.

نخست وزیر عراق در این نشست با تاکید بر اینکه آنچه رخ داد بدون مجازات عاملان نخواهد گذشت، گفت: فرماندهان نظامی باید ارزیابی جامعی از طرح های تدوین شده انجام دهند و تاکتیک های نظامی مورد استفاده در مناطقی را که شاهد فعالیت بقایای عناصر تروریستی هستند تغییر دهند؛ آنها باید روش های غیرمتعارف رویارویی را به گونه ای اتخاذ کنند که توان عناصر تروریستی داعش را تضعیف کند.

السودانی تاکید کرد: فرماندهان نظامی باید در بخش های عملیاتی در میدان حضور داشته باشند، به افسران و همکارانشان نزدیک شده، برای ارتقای روحیه نظامی خود تلاش کنند و مستقیماً بر طرح ها و اجرای میدانی آن نظارت کنند.

گفتنی است، روز شنبه گذشته عناصر وابسته به گروهک تکفیری تروریستی داعش به یک پایگاه ارتش عراق در منطقه الدبس در استان کرکوک حمله کردند که در این حمله ۴ نیروی ارتش عراق کشته شدند.

310310

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها