خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » سپاهان یک / استقلال یک | مجیدی در اصفهان هم نباخت و رکورد تاریخی پروین را شکست

دانلود کتاب های امتحان شده

سپاهان یک / استقلال یک | مجیدی در اصفهان هم نباخت و رکورد تاریخی پروین را شکست

فرهاد مجیدی دو امتیاز در اصفهان از دست داد؛ اما برای استقلال صدرنشین این نتیجه بدی نبود، به خصوص اگر این نتیجه رکورد بدون باخت آبی‌ها را به ۲۵ مسابقه رسانده و حدنصاب تاریخی علی پروین اسطوره رقیب را شکسته باشد.

لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته بیست و پنجم

بازی: سپاهان ۱-۱ استقلال

تاریخ و ساعت: چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت: ۱۸:۳۰

مکان: ورزشگاه نقش جهان

داوران: موعود بنیادی‌فرد – علی میرزابیگی – فرهاد مروجی – عباس راکی

کارت زرد: جلال علی محمدی (دقیقه ۳۹)، شهریار مغانلو (دقیقه ۵۸)، محمد کریمی (دقیقه ۶۳)، گولسیانی (دقیقه ۸۰) و فرشاد احمدزاده (دقیقه ۸۲) از سپاهان / حسین حسینی (دقیقه ۱۳) از استقلال

سپاهان یک . استقلال یک | مجیدی در اصفهان هم نباخت و رکورد تاریخی پروین را شکست

به گزارش تابناک ورزشی، هرچند استقلال در بازی حساس با تیم رده سومی سپاهان، آن هم در خانه حریف و در حضور تماشاگران این تیم، گل زودهنگامی را به ثمر رساند، در ادامه بازی به جز گلی که دریافت کرد، چندین فرصت و موقعیت طلایی هم به میزبان داد که دروازه حسینی بیش از یک بار باز نشد.

تیم استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه) در دیدار حساس هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر بیست و یکم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت و به تساوی یک – یک دست یافت. شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی ۵۷ امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول ماندند. شاگردان محرم نویدکیا نیز با ۴۶ امتیاز همان جایگاه سوم را از آن خود کردند.

این تساوی بیشتر به سود پرسپولیس است تا امشب در صورت برتری مقابل پیکان فاصله امتیازی‌اش با استقلال را به ۴ امتیاز برساند؛هرچند یحیی گل‌محمدی احتمالا توقع داشت استقلال در این بازی سخت ببازد و همان یک امتیاز را هم به تهران نیاورد. اما آبی‌ها همچنان بدون باخت در جدول لیگ به پیش می‌تازند.

 

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی (۸۷ – مسعود ریگی)، سروش رفیعی (۷۸ – میلاد جهانی)، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی (۷۸ – سجاد شهباززاده) و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس (۴۶ – سعید مهری)، صالح حردانی (۵۸ – وریا غفوری)، امیرحسین حسین‌زاده (۷۶ – ارسلان مطهری)، کوین یامگا (۸۸ – آرمان رمضانی) و رودی ژستد (۵۸ – سبحان خاقانی).

داور: موعود بنیادی‌فرد

دقیقه ۸۵/ سانتر مهدی پور وارد محوطه سپاهان شد و مطهری یک قدم برای زدن توپ کم آورد.

دقیقه ۷۷/ شوت خطرناک و سرضرب نورافکن از جناح چپ با اختلاف بسیار کمی از کنار تیر عمودی و مخالف دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸/ ضربه سر شهریار مغانلو در ارسال کرنر با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵/ در شلوغی جلوی دروازه و روی کنترل ضعیف دانیال اسماعیلی‌فر، ضربه ژستد در حال ورود به دروازه سپاهان بود که با دخالت بموقع نژاد مهدی توپ به شکلی معجزه آسایی برگشت داده شد.

دقیقه ۴۹/ ارسال استقلالی‌ها به شکل خطرناکی از مقابل دروازه سپاهان عبور کرد.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه ۴۱/ رشید مظاهری شوت زمینی و نه چندان محکم جعفر سلمانی را مهار کرد.

دقیقه ۳۷/ شوت احمدزاده از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶/ ضربه سر شهریار مغانلو روی ارسال احمدزاده با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴/ ضربه سر شهریار مغانلو روی ارسال دقیق حسینی از جناح راست به صورت خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶/ شوت سنگین شهریار مغانلو از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴ گل برای سپاهان توسط گولسیانی: مدافع بلندقامت زرد‌ها ضربه پنالتی را برخلاف جهت حسینی وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۱۳/ محمدرضا حسینی روی ضد حمله با دریبل زیبای دوطرفه به سمت دروازه استقلال رفت که سیدحسین حسینی درون محوطه جریمه روی این بازیکن خطا کرد و داور برای سپاهان پنالتی گرفت.

 

سپاهان یک . استقلال یک | مجیدی در اصفهان هم نباخت و رکورد تاریخی پروین را شکست

دقیقه ۶ گل برای استقلال توسط دانشگر: محمد دانشگر روی ارسال جعفر سلمانی با ضربه سر بالای دو مدافع قد بلند میزبان آن هم به زاویه مخالف دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه ۴/ سانتر سپاهانی‌ها با ضربه سر محمدرضا حسینی به صورت خطرناکی به بیرون رفت.

 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها