اینستاگرام در ماه اکتبر 2020، یعنی در تولد ۱۰ سالگی‌اش‌ ویژگی تغییر دادن آیکون اپلیکیشن خود را در گوشی‌های آیفون و اندروید با چندین طرح مختلف از جمله Sunrise، Classic، Twilight و غیره را ایجاد کرده است. تا کاربران بتوانند آیکون اپلیکیشن اینستاگرام خود را با طرح دل‌خواه خود سفارشی سازی کنند. در اینجا به نحوه تغییر دادن آن خواهیم پرداخت.

 

ابتدا، اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی iPhone یا Android خود بررسی کنید که به‌روزرسانی‌ شده باشد. اگر نبود، به‌روزرسانی کرده و آن را باز کنید.

 

سپس، روی نماد Profile در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

 

 

در اینجا، روی نماد همبرگری موجود در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

 

 

سپس، گزینه Settings را انتخاب کنید.

 

 

در صفحه تنظیمات، انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا شکلک‌هایی که در یک خط هستند را ببینید. سعی کنید تا جایی به سمت پایین بکشید که به آخرین شکلک برسید. هنگامی که به انتهای آن‌ها برسید ترکیدن یک بمب شادی را خواهید دید و پس از آن به صفحه تغییر دادن آیکون اپلیکیشن اینستاگرام منتقل می‌شوید.

 

 

اکنون، در صفحه پنهان تغییر دادن آیکون اپلیکیشن هستید. در اینجا نمونه‌های مختلفی برای تغییر دادن آیکون اپلیکیشن Instagram وجود دارند که به دل‌خواه می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

 

آیکون موردنظر خود را انتخاب کنید. می‌توانید نماد Classic 2، نماد اصلی اینستاگرام یا هر یک از نمادهای سفارشی دیگر را انتخاب کنید.

 

آیکون اپلیکیشن شما تغییر پیدا کرده و یک پیغام در یک پنجره بازشو مشاهده خواهید کرد، که عمل تغییر را تأیید می‌کند. برای رد کردن این پنجره، روی دکمه OK ضربه بزنید.

 

 

اکنون، اگر به صفحه اصلی iPhone یا Android خود برگردید، اپلیکیشن اینستاگرام را با نماد جدید مشاهده خواهید کرد.

 

 

کار تمام است. در هر زمان که بخواهید دوباره می‌توانید آیکون اپلیکیشن اینستاگرام خود را طبق مراحل گفته شده تغییر دهید.