خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۳ شهریور در صرافی ملی با افت ۱۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ هزار و ۵۲۰ تومان رسید. یورو افت قیمت بیشتری را تجربه کرد. هر اسکناس یورو در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۳۸۰ تومان فروخته شد که این رقم کاهش ۲۶۰ تومانی ارزش آن را نشان می‌دهد. در بازار طلا قیمت سکه امامی در جریان اولین معاملات ۷۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به یک قدمی مرز ۱۴ میلیون رسید. قیمت سکه امامی صبح امروز ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به ثبت رسید. همچنین قیمت طلا ۱۸ عیار بدون تغییر نسبت به دیروز یک میلیون و ۲۶۶ هزار تومان تثبیت شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۳ شهریور در صرافی ملی ۱۰ تومان نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد. صرافی ملی هر اسکناس دلار آمریکا را ۲۸ هزار و ۵۱۰ تومان فروخت و صبح دیروز این رقم ۲۸ هزار و ۵۲۰ تومان به‌ ثبت رسید. قیمت یورو امروز کاهش بیشتری را تجربه کرد و با افت ۲۶۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۳۸۰ تومان تنزل پیدا کرد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز پنجشنبه شنبه امروز
دلار 28 هزار و 530 تومان 28 هزار و 520 تومان 28 هزار و 510 تومان
یورو 28 هزار و 540 تومان 28 هزار و 640 تومان 28 هزار و 380 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار 

قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان اولین خرید و فروش‌های امروز بازار یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان به‌ ثبت رسید. طلا ۱۸ عیار عصر دیروز با همین رقم معامله می‌شد اما نسبت به پنجشنبه هفته قبل شاهد رشد ۱۰ هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه  شنبه امروز
یک میلیون و 256 هزار تومان یک میلیون و 266 هزار تومان یک میلیون و 266 هزار تومان

قیمت سکه

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۱۳ شهریور کار خود را با رشد ۷۰ هزار تومانی نسبت به عصر دیروز آغاز کرد. قیمت سکه امامی صبح امروز درحالی ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به ثبت رسید که دیروز خرید این سکه ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان آب می‌خورد. قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز بدون تغییر نسبت به دیروز ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به ثبت رسید و سکه گرمی دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه پنجشنبه شنبه امروز
سکه امامی 13 میلیون و 700 هزار تومان 13 میلیون و 880 هزار تومان 13 میلیون و 950 هزار تومان
سکه طرح قدیم 13 میلیون تومان 13 میلیون و 250 هزار تومان 13 میلیون و 250 هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و 950 هزار تومان دو میلیون و 950 هزار تومان دو میلیون و 950 هزار تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها