خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » کودک ده ماهه تا چه اندازه می تواند وزن اضافه کند؟

دانلود کتاب های امتحان شده

کودک ده ماهه تا چه اندازه می تواند وزن اضافه کند؟

سؤال روز دویست و نود و پنجم تولد

کودک ده ماهه تا چه اندازه می تواند وزن اضافه کند؟

در این مقاله به موضوع اضافه وزن کودک در ده ماهگی و نکاتی در این خصوص پرداخته شده است.


کودک ده ماهه تا چه اندازه می تواند وزن اضافه کند؟

وزن هنگام تولد خوانیتا والنتینا هرناندز (Juanita Valentina Hernandez) در حدود 6 پوند (2 کیلو و 700 گرم) یعنی وزنی نسبتاً طبیعی بود. به گفته مادرش در 15 روزگی کمی «چاق» به نظر می رسید اما به حدی نبود که هشدار دهنده باشد. اما طولی نکشید که افزایش وزن خوانیتا نمودارهای رشد را پشت سر گذاشت. به گزارش یاهو اکنون در 10 ماهگی وزن یک دختر کلمبیایی 44 پوند (تقریباً 20 کیلوگرم) یا به طور تقریبی به اندازه یک کودک پیش دبستانی می باشد.
 
مادر او ساندرا فرانکو (Sandra Franco) می گوید که نمی داند علت این جهش غیر معمول در وزن او چیست و تا همین اواخر نیز متوجه نشده بود که دخترش به طرز بیمار گونه ای چاق است. او اکنون با تیمی از پزشکان مؤسسه خیریه گوردیتوس دی کورازون (Gorditos de Corazon) (به معنای «قلبهای چاق») همکاری کرده و دختر کوچک او در بوگوتا تحت درمان قرار دارد تا علت چاقی او کشف شود. پزشکان در این مکان دو نوزاد چاق دیگر را نیز با موفقیت معالجه کرده اند و او نیز به احتمال زیاد طی چند ماه رژیم غذایی سفارشی را دنبال خواهد کرد تا به تدریج وزن اضافی خود را کاهش دهد.
 
هم اینک این تیم رسماً مشغول به کار است و بایستی وزن خوانیتا قبل از بروز عوارض جدی تری مانند دیابت، فشار خون بالا یا مشکلات مفصلی کاهش یابد. شما نیز اگر نگران وزن کوچولوی خود هستید با پزشک متخصص اطفال صحبت کنید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها