کامنت‌های اینستاگرام بعضی اوقات می‌توانند بی‌نظمی ایجاد کنند. اما با پین کردن بهترین آن‌ها در بالا می‌توانید اوضاع را کمی بهتر کنید. در اینجا چگونگی پین کردن حداکثر سه کامنت در پست‌های اینستاگرام برای گوشی‌های iPhone و Android را بررسی خواهیم کرد.

 

نحوه پین کردن کامنت‌های اینستاگرام در iPhone

پین کردن یک کامنت در اپلیکیشن اینستاگرام آیفون به سادگی حذف کردن آن‌ها است.

 

ابتدا، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و پست مورد نظر خود را باز کنید. سپس، روی دکمه Comments ضربه بزنید. شما می‌توانید این کار را فقط روی پست‌های خود انجام دهید.

 

 

در اینجا، تمام نظرات مربوط به پست را مشاهده خواهید کرد. انگشت خود را روی کامنتی که می‌خواهید پین کنید قرار داده و به سمت چپ بکشید.

 

 

با این کار، گزینههایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در سمت چپ آن‌ها یک نماد Pushpin مشاهده خواهید کرد. برای پین کردن کامنت روی آن ضربه بزنید.

 

 

کامنت پین شده در بالای لیست کامنت‌ها نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید حداکثر سه کامنت را در یک پست به این شکل پین کنید.

 

 

اگر از پین کردن کامنتی پشیمان شده باشید به راحتی می‌توانید آن را از حالت پین خارج کنید. برای این کار، انگشت خود را روی کامنت مورد نظر قرار داده و به سمت چپ بکشید و دوباره روی نماد Pushpin ضربه بزنید.

 

 

از صفحه باز شده، روی گزینه Unpin ضربه بزنید تا از حالت پین خارج شود.

 

 

نحوه پین کردن کامنت‌های اینستاگرام در Android

روند مدیریت و پین کردن کامنت‌ها در اندروید کمی متفاوت است. در اپلیکیشن اندروید اینستاگرام برای مدیریت کامنت‌ها باید روی آن‌ها ضربه بزنید و انگشت خود را کمی نگه دارید.

 

ابتدا، اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی Android خود باز کرده و به پست مورد نظر خود مراجعه کنید. سپس، روی دکمه Comments موجود در زیر پست ضربه بزنید.

 

 

از آن‌جا، روی کامنتی که می‌خواهید پین کنید ضربه بزنید و انگشت خود را کمی نگه دارید.

 

 

این کار گزینه‌هایی را در نوار ابزار بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. در اینجا، روی نماد Pushpin ضربه بزنید تا کامنت مورد نظر پین شود.

 

 

اکنون، کامنت پین شده در بالای لیست کامنت‌ها قرار می‌گیرد. شما می‌توانید حداکثر سه کامنت را در یک پست به این شکل پین کنید.

 

 

برای خارج کردن کامنت پین شده از حالت پین، مجدداً روی آن ضربه زده و کمی نگه دارید. سپس، از نوار ابزار بالا روی نماد Pushpin ضربه بزنید. و دکمه Unpin را از منوی بازشده انتخاب کنید.

 

 

اکنون، کامنت پین شده از حالت پین خارج شده است.